Friday, August 5, 2011

Bagai kaca terhempas ke batu ..

Pergh ! tajuk entry dia ta bOleh blahh seyhh . APTB la Eyra nih .. Okay tu pepatah enn .. memang bOleh di guna pakai aww ~ Nak tau sebab apa ? Sebab aku dah mengalaminya .. Euww , pecah seribu gitu ! ngehehe . Bukan hati aku laa . Ni memang betul² cawan kaca yang pecah ! semalam laa , nga sibuk mengemas bilik .. aku dOk kibas² kain .. Sekali ... kranggg !! Upsss .. alamak ! macam mana nih ? 2 cawan sekaligus ! OMG ~ Serpihan kaca tu bertaburan at setiap ruang bilik aku .. Ngek ! ape laa kaw nih Eyra .. Naseb ta kena marah ngan mak . =.=' . *Sebab cawan tu milik aku ! . :p . Dengan kemalasan yang tahap maksimum , terpaksa gak laa aku mengemas , menyapu serpihan tuh .. Humm . macam ada apa-apa lak enn ? apa yek ? sebabkan benda tu kea ? Ahh , abaikan !

No comments:

Post a Comment