Saturday, August 27, 2011

3 Hari Lagi

Pejam celik² .. dah nak dekat sebulan kita berpuasa ..Pejam celik² tinggal 3 hari je lagi umat Islam nak menyambut kedatangan Syawal utk merayakan Hari Raya Aidilfitri .. hehe . mEsti memasing busy dengan persiapan raya enn ? tepukan tOk korang .. bape pasang baju kOrang ada ? *Kaler apa ? kasut mahal mana ? handbag besar mana ? kang ta cukop muat nak masukkan duit raya susah .. hehe =P

Jangan pejam celik² tak celik-celik sudah laa .. Susah nanty kang , ta merasa nak beraya . Bagi aku , tahun ni langsung takde persiapan raya . Takde yang baru .. Semua yang lama jek .. teruk ehh ? kerja ada duit , apesal t pg sOpink ? Ta sempat laa ~ Lagipun , bia laa pakai apa yang ada jek .. n aku hormati kesedihan abg aku gak . Bia sama merasa apa yang baru jadi at dia .. Humm .

Plan balik kampung nanty pOn , maybe mesti meriah ! sebab , parent aku bawak makcik aku .. Aku n adik aku jOin abg aku .. Kak Lin n family follow abg aku .. Kak Ana maybe follow sekali dengan anak lelaki dia , Danish . (dalam nak menyambut raya dtg masalah pada dia , dah la pregnant !) Kesian akak aku yang sOrang nih .. Hmm .

Sebelum aku terlupa , bia laa bagi aku peluang nak ucapkan pada semua yang akan menyambut raya ni dengan ucapan "Selamat Hari Raya Aidilfitri , Maaf Zahir & Batin" khas dari diri aku , Norazirah Binti Nor Salim .. aku mintak maaf pada semua antara kenal atau tidak , kalau ada kesilapan aku yang tak aku sedari , maafkan laa yea ! Aku mengharap kemaafan dari korang .

Pesanan dari aku : , raya² jugak .. sentiasa berhati-hati tak kira at mana korang berada .. jangan biarkan kegembiraan berakhir dengan tangisan .. Ingat orang yang tersayang .. Jemput² datang rumah raya nanti . Bye ~



No comments:

Post a Comment