Wednesday, July 13, 2011

Love Christian Louboutin

 Kalau ladies mesti taw siapa dia nih .. Tapi nak jumpa dia kat Malaysia nih susah laa .. i means , dekat kawasan Johor Bharu ni laa .. Kat mana aku boleh carik dia ni erk ? aku suka at dia laa .. penampilan dia tu yang buat aku suka tengok .. Kalau keluar mesti dengan gaya yang baru dan memikat hati ..Err , jangan fikir lain sudaa .. dia bukan jejaka kacak ala-ala PanAsia oke .Memang la brand dia dari nama org , tapi aku ta suka orangnye..suka barangnyer, Wek wek ! Dia tu kasut tinggi laa ataupun ladies senang panggil high heel . Ermm , aku suka tengok design nih , ..
Cantiknya ... *kaler dia tuh ! my fevret kaler laa ..!! Aku da banyak design camni .. sebab kasut camni lebih stable,ta mudah jatuh .. Arytu pon baru beli , tapi agak kecewa bila pakai besar sikittt je dari kaki aku . Humm , takpe laa kan ..

Then , aku terpikat yang ni gak ..
Sebabnya , dia ada blink² uhh .. ape nama dia ? law labucci at baju , law at heel pe pulak erk ? Whteva la kan.. tapi , memang cantik sangat . <3 <3 . :D

No comments:

Post a Comment