Tuesday, July 19, 2011

Heel + Pregnant

Semalam punya cerita nih . Oke , ceritanya .. aku balik keje rasa nak beli air , aku pegi la kedai kawan aku .. pulaknya sebelah kedai dia kedai abg aku yang akan di bukak cOming sOOn .. aku ternampak la dua anak sedara aku nga gurau² . Aku panggil laa .. Sekali ternampak pulak akak aku at dalam kedai yang tengah renovate uhh .. Aku terkejut la sebab dia nga duduk mencangkung .. kalau macam biasa² aku ta kisah laa , tapi masalahmya dia tu nga pregnant sekarang ni . Dah 7 bulan aww ! dia bOleh duduk macam tuh ? yang aku pelik lagi bila maid dia duduk dekat kerusi . ( Maid dia muda lagi kOt ? almost 24! ) . Aku rasa maam tak patut pulak maid dia buat macam tu kat akk aku .. tapi , hentah laa .. Yang bertambah aku terkejut macam beruk tuh . dah la sarat macam tu , dia bOleh pakai heel setinngi 5' tuh ! mak aii .. aku yang sekali-kala pakai heel pOn ta sanggup nak pakai .. Dia da macam tu pakai heel lagi ? begitu pelik akk akuh ni .. Hai .. kak Ana , ta rasa penat ke ?? kesian tumit tu nanti .. Humm .

No comments:

Post a Comment