Sunday, July 17, 2011

Dugaankah ini ?

Humm , aku ta taw kenapa aku terasa tetiba aku sedih .. Tadi kawan baik aku call . Rindu sangat dengan dia .. sebab dia dah jauh dari aku . Miss her sangat ! Takpe la , tunggu puasa nanti mesti mereka² tu balik .

Tapi !!

Bukan tu yang aku nak cerita .. Aku nak cerita lain sebenarnya ! cerita pasal satu cerita kat mana yang aku nak cerita .. ( bapa banyak puya cerita laa ?? ) .. Humm , takde pape laa . Malas pulakk nak cerita ..bukan malas ! Tapi , macam tak perlu nak dicerita dekat sini .  Apa yang pasti aku seperti diduga sekarang ni ? Kenapa ? Kenapa aku perlu rasa semua nih ? Kenapa aku yang kena macam nih ? Aku salah jalan lagi ke ? Aku ta nak macam ni boleh ta ? Aku nak apa yang aku nak .. tapi , tak dapat ! nO .. ! Aku rasa nih cuma dugaan jea . Calm down Eyra . Kaw mesti kuat .. Jauhkan la aku dari apa yang aku fikirkan tadi tu .. Amin .

No comments:

Post a Comment