Saturday, June 11, 2011

New Hair c0ming !

;) . Kena senyum dulu pagi-pagi nih.. Wahaha..sebab rasa suka sangat.. Arini dapat lakukan pekerjaan ter0ver sangat awal belaka. Semalam tid0 dalam kui 3 lebeyyh.. Letak pale g0lek nun sana sini,dak gak tid0q.. Lalu aku p0n terlelap.. Tetiba sedaq je matahari nun terpancar at muka akuh..Egt nak tid0 balik..Penat berg0lek,bangkit terus p mandi..Hahaha.. rasa segar dan aku dgn rajin gilernya bukak kedai awal arini.. ;)

Sat ! sat ! aku ada cerita lagi hebat~ . Haha..nak cerita aku da kasi pendek rambut aku (*tu p0n nak jakun kaa???) "Biar laa!!Blog aku kan ! Grr.. Maii..cuci mata sekejap dgn mimik bg0n tido akuh.. =.='








P/S : (muka bangun tido) Maaf yer,part mata aku memang ta dpt nk di ubah,makin kecix!..*Berangan depan Pc ;D

No comments:

Post a Comment