Wednesday, June 1, 2011

Lelaki suka p0mpuan suka bunga ker ??

Blurpp..!!(muka tak malu sendawa kuat²)  kenyang sudah perut aku ber'breakfast" tadi..Hehe..makan Nasi g0reng+telur dadar..Ermm..s0dapp..!!

0ke,tu bukan apa yang aku nak share..yang aku nak share tentang satu perkara yang agak k0mersial gak la..That means dah  n0rmally berlaku..Tentang LELAKI+BUNGA+PEREMPUAN.

Semalam,macam biasa aku dok ngangkang depan Tv tg0k Drama sedih+kelakar "Nora Elena" at Tv3 nun pukul 7-8malam..Sampai part (Seth suruh PA dia Yvonne beli bunga utk Elena,tapi lepas beli dia buang t0ng sampah tuh..) <---- Keje b0d0h!Dah beli pegi buang..kan mcm buang dwet sendiri tuh ?

Oke0ke..n0w ni cerita dia..sampai part tadi tuh,adik laki akuh terus jer cakap camni "Macamana lelaki nak suka dia kalau dia tak suka bunga?"

*Err..lelaki macam tu ker??

Lantak la kan..sebab aku fikir ada betulnya gak kot..

Kesian bunga kalau kena campak dalam dustbin

No comments:

Post a Comment