Wednesday, June 1, 2011

Larangan Merokok Tak Berkesan .. ;(

Assalamualaikum semua , Hye ! Holaa !

Erghh.. Pagi² lagi dah menghirup udara kurang segar.. Tak sesegar air susu Dutch Lady beakfast pagi aku bila ser0mb0ng hidung aku di cemari oleh kepulan asap yang menyempitkan pernafasan akuh ! Huhh.. Menyampah giler ! Kenapa perlu mer0k0k ? Aku faham lah tu hak k0runk nak mer0k0k.. Tapi sekarang yg jadi masalah apabila . . . . k0runk mer0k0k di kawasan "LARANGAN MEROKOK" .. dah terpampang amaran :: NO SMOKING AREA!! :: Ada gak yg mer0k0k lagi.. Nak kata buta,semua aku teng0k celik belaka..

Hentah la weyy..aku p0n ta faham.. Kang bila takde airc0nd sebuk panas.. Dah kalau k0rang asik d0k isap r0k0k tersumbat la air c0nd tuh dengan asap r0k0k yang k0r0ng hembus tuh..Bangang!!

No comments:

Post a Comment