Monday, June 6, 2011

Kesian Sungguh !

Hye ! Hehe..Semalam agak busy utk mengepos,so hari ni masa tuk membalas kembali pada bLog akuh..Ngehehe.. 0ke,n0w ni akuh nak cerita pasal aku ada buat keje jahat mengenakan orang ary Sabtu lepas..HAHA :D .

Rancangan jahat tuh terjadi pada seorang MINAH nih..Aku memang nyampah giler at dea..Sebab dea da rampas abg akuh dari Cik Elyani..Hishh..tak malu betul,dah la merampas balak 0rang,ada hati nak mengutuk mengata segala ! Bila face to face kecut macam Asam kecut ! Tak padan kecik ! (Cakap org,ta sedar sendiri kecix!) Takpe lah,janji aku ta nyusahkan org,ye dak ??

Plan ni sebenarnya cik Elyani r yang buat..Dea kata Abg aku ajak Karok at Diva..Tapi,dia bawak minah uhh..Cik Elyani p0n tanya akuh.. "Ehh,kaw nak tak pg Diva,kenakan minah tuh??' . Aku p0n 0ke jelaa...sebab da lama gak tak pegi sana..Ak ajak la kawan baik akuh Yan,n adik akuh..So pegila kitorang ke Diva satu kereta..Aku,Cik Elyani,Cik Fara,Yan,Adik aku.. Kteorang stay at bilik dekat dengan abg aku..Da dok sekejap aku n Yan sajer nak tgok abg aku n minah tu.Sampai je,bkak pintu tg0k abg aku takde..Yang ada cuma Minah tu nga terc0ng0k jer..We all pon kua balik laa..Dah tu dtg balik,lepak terus at situ..Sampai cik Elyani transfer bilik kitorg at bilik abg akuh.. HAHAHA.. Best dapat kenakan minah tuh.. Tak dapat den nak n0l0ng bila we all conquer semua lagi..Ada satu lagu dea nyanyi hampir nak menangis.. Wahahaha!! Aku,Yan n cik Elyani hanya mampu tersengih.. Wakakaka.. :D . Da tak tahan sgt gaknyer,dea ajak abg akuh bLahh.. Dah tu we all p0n blah gak..

Pegi Tesco jap,beli suar utk mak akuh..N barang dapur kak Fara sekali..Then,pegi makan at Stulang laut.Makan Nasi Goreng Seafood..Sampai ada insiden yg melawakkan at situ..Lawak pasal lipas worrior..KAHKAHKAH..Pastu gerak balik n sampai umah pukul 1.. ;) . K baii..!!





2 comments: