Tuesday, June 28, 2011

Dasar keling !!

Bodoh punyer keling ! Fucker la kaw !! Macam Ci*** betul . Nak menipu agak² laa .. Ingat aku bodoh ke hape ?? Lahanat betul la kaw nih .. Erghh !! Geram pulakk aku ngan org macam nih . Sajer nak cari pasal ann ? Paleotak kaw la ! 0ke , aku merapu ann ? Nak taw kenapa ? Sebab ada sorang mamat keling nih *pada yg India maaf yer ! --> aku geram nih ! Ade ke patut dia cakap aku pulang dwet dia ta cukop ! Pale kaw berjambul ahh .. Dea bagi aku RM 100 , Pc dia RM3.50 jer . 0ke,dua kali aku kira aww , balance RM96.50.Betul kann ?? Dua kali keyh . Dah lepas 5-10 minit dia dtg balik , dia kata dwet dia ta cukop RM 10 , ehh keling aku ta bodoh eyh ! kaw salah org la kalau nak menipu .. nak fight lak ngan aku ! Betah balik la aku , aku geram tak kira .. p lantak kaw laa . Aku ckp salah kaw la sebab ta kira balik depan aku tadi ! Nak aku bg kaw RM 10 tu ? Jangan mimpi keyhh .. Sekian terima la makian dari akuh tu . Ta nak dtg lagi ? Aku ta bankrupt law kaw ta dtg .. K,abis penat membebel !

*Tangan aku gigil pas maki org tuh ! HAHA . Lama tak maki orang . :D

2 comments:

  1. haha , sabar lagi la nih . Law ta da arwah da org tu i kerja kan .. :)

    ReplyDelete