Monday, May 23, 2011

Wabikin Lu HuruHara !!

Pagi-pagi dah wat semak dalam page Facebook aku !
Betul la kaw ni wat beban jer..
Sakit aty aku taw tak ? Nak ajer aku sembur kaw dengan air liur mahal aku ni.
Tapi,ta b0leh pulakk sebab kita berchatting . Kita ? 0ke.
Kau dan aku .

Nak p0st page Fb tu aku bl0m matang sgt pasal bl0g nih.
Takpe laa.
Cecita je 0keh .

---> Biasa la pepagi aku bukak kedai , Fb p0n menyala sekali . Hehe .Wajib kut ?. Oke . Tetiba ada org sent msg by chatting.Tengok nama "HURU HARA" aku egt beruk mak nyehh mana la kan..
Rupanya mamat ni,He' elyhhh..!!

Ni Fb dea ,

Amacam ? Hensem tak ?
0ke la kut kan ? 0ke. St0p it. Berbalik pada cerita asal kita..aku ta suka nan mamat nih..
Sebab ape erk ?
Sebab dulu-dulu dia pernah usha gua.. Tapi,gua ta layan sgt ! Aku Bukan Suka dgn LELAKI p0n..
Pada aku d0runk ni sumer sebijik sejibun ! Perangai macam Hantu .
Sampai ajak jumpa,tapi just teng0k muka jer . macam Lahanat kan ?. Tapi ,aku tak heran .. Kan da aku cakap aku tak tertarik dgn dia ni..

Cerita hari ini , dea posting chat at aku .
Aku ta knl , (sebab da ganti nama ) .
Teng0k photo lapuk dea tu , aku lancang berkata "Mamat cam C***i ni ker ?" .
*Wtf nk chat nan aku lak eyh ? Grr..!! Mesti nk menghuru hara kan aku nih .


Takpe ! .
Sebelum kaw Huru Hara kan aku , baik Wabikin Lu Huru Hara .. Hahaha .

No comments:

Post a Comment