Tuesday, May 31, 2011

Euww.. Dalam MILO ada Cacing ????

Semalam tekak aku terasa nak minum Milo ais,tetiba mak aku tak bagi buat...dia bagitau jangan minum milo lepas ni.Tekejut aku...apehal plak?! Aku tanya dia...dia cakap adik aku dapat email yang milo ni dicampur daging cacing nak bagi sedap... dengan rasa curiga aku tanya pakcik google... ada sebaran email mengenai serbuan yang dijalankan mendapati yang sardin cap AYAM BRAND mengandungi daging katak dan MILO telah dicampur dengan daging cacing..

Aku taknak percaya semua benda2 ni sampai ada fakta² dan bukti² ...ataupun bukti yang dikeluarkan oleh pihak Jakim sendiri...

Apa pendapat k0runk semua? Boleh percaya ker?



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Try k0runk bukak link nih,

Ada mitos dan penjelasannya kat situ.. =)

No comments:

Post a Comment