Tuesday, April 19, 2011

Jerat Perhubungan

Selalunya kita akan dengar tentang JERAT PERCINTAAN..Tapi,kali ini ia berkisar tentang JERAT PERHUBUNGAN..Cerita dia lebih kurang jer..tapi ada sikit PERBEZAAN.Dan paling penting ia terjadi pada diri akuh sendiri..Tanpa DISANGKA-SANGKA..Tak pernah terpikir siottt...!!

Kisahnya bermula apabila. . . . jeng jeng jeng!!
Oklah..tahun lepas akuh kenal ngan seorang LELAKI dekat laman sesawang "FACEBOOK"..Dia yang menambah akuh dalam friend list dia..Dari cerita dia,kenal akuh daripada ANAK ANGKAT dia yang satu sekolah dengan akuh tahun lepas  (dia ni time akuh kenal BELUM kahwin lagi,umur da almost 40! ).Ta kisah la kan..nak jadi kawan,akuh layan kan jek laa.. Dari berbual dalam laman sosial membawa kepada pertemuan..Seingat akuh ada la 2,3 kali akuh jumpa dia..tu pun masa akuh keje ngan akak akuh dulu bila akuh keje malam suh dia amek..HAHAHA~ ( Jahat x akuh??! )

Adat la kalau da lama-lama tu mesti lost contact..dah tu akuh pon try la contact dia balik,mesej dia beberapa hari yang lepas..Akuh ta except law dia nak reply..Yelaa..saje-saje nak tanya khabar..Tetiba dia balas,akuh tanya la cerita dia..OK ke tak..Tapi,sekejap je BERBALAS mesej ngan dia,yang lebih-lebihnya dia.Akuh ta sedar pulak bila mata ni terlelap..Sedar apabila ada org "CALL" akuh,bila jawab tanak BERSUARA!! SENGAL betul..Akuh malas nak amik port,bia jelaa..Mesej MAMAT tu pon akuh ta reply..Ngantuk punya pasal.. ZZZZZzzzzzz...Terlena sudaaa..

Pagi esoknyer..
Nombor yang akuh ta kenal tu "CALL" lagi,akuh jawab..Amek kaw!!soalan CEPUMAS kene tanya.(Pemanggil tu PEREMPUAN ) Dia tanya aku jawab laa..(Tanya tentang aku kenapa mesej MAMAT tu malam semalamnyer ) Kan agak pelik tu kan ? Sape sebenarnya dia ? Kenapa nk tau pasal hubungan akuh ngan MAMAT tuh ?? Mari sini akuh explain  cerita sebenarnye..

That's girl tanya aku pe hbgn dgn MAMAT tuh,akuh sekadar menjawab la yg aku ADIK DEA,ishh..ta puas aty nak tambah panas,fitnah aku macam-macam.Ade ke patut cakap aku ni SCANDAL MAMAT tu??Aisehhh..Aku ape lagi,pantang betul law da kene camtu aku balas balik.(sajer nak SAKITKAN aty dea! )Behtu,da sebuk sgt nak taw,spe suruh...!!


SUMPAH AKUH TAKDE PAPE PERASAAN PUN!!!
gRRRRrr...!!! :-s

Akuh ta taw la pulak kalau PEREMPUAN tu BINI pada MAMAT tu ! Sejak bila KAHWIN aku ta taw langsong..Cakap terang kan senang!Takyah nak putar belit cerita,bongok betul!Yang tambah bengong lagi,rupanya dia yang BALAS mesej akuh..Kan ke bengap namanyer tuh ?? Sendiri cari pasal,sakitkan aty sendiri..Ape kejadah laa pompuan ni erk??TAK FAHAM akuh..Time dia call,akuh menjawab jer..(mengikut ajaran teman mengumpatku,Cik Darra)Hehehehe..Lastly,da malas nak layan,akuh ckp jer..Senang cita face to face jelaa ngan akuh..( Nak carik akuh sampai dapat ayat dia ! ) SILAKAN..i'm waiting for u laa..!! Ingat aku dedor agaknyer..Tapi,sampai sekarang takde pulak org carik akuh..Ngehehe.. xD

No comments:

Post a Comment